april är snart slut.

japp så är de.. tiden går snabbt och jag fyller 20 om en månad. skit i mitt agressiva utbrott om inte fira min 20års dag. de va endast ett utbrott. ska nämligen leta inbjudningskort idag ;) haha sen ska ja möta tjejerna för ett "möte" inför stockholm, som sara kanske inte kan hänga med på, det är så bittert, allt är bittert nuförtiden. men ja får inte låta all bitterhet ta över mig, till slut blir ja ju en riktig bitter-f...... ja ni vet.

är dock lite halvt bittter idag bara, men får hoppas de går över. ska snart ut o gå med mamma, ja tänkte först springa, men då måste ja duscha innan stan o de orkar ja inte ;P har fått låna en bok av min kära svärmor.. tror den heter "skadad" en verklighetsbaserad bok, om en 8årig flicka som har blivit utsatt för mkt.. den är riktigt hemsk än sålänge, o ja är rädd för flickan i boken.. haha.. creeeeapy.
förresten så har nog valborg löst sig, blir nog en studentfest i lund, kommer nog bli riktigt roligt :)

ne nu ska ja äta en frallebulle eller två o tänka så lite som möjligt på livet och saker o människor runt om de.

men man ska inte klaga egentligen.. livet är för kort för de.. jag är lycklig. jag är verkligen det!


Skadad
Cathy Glass
Utkommer i mars 2009

En djupt rörande berättelse om hur en fosterförälders stora tålamod och kärlek fann nyckeln till en liten flickas mörkaste och mest smärtsamma hemligheter.


sjukt läskig bok! har inte läst färdigt de än.. men av de jag har läst,  tror jag att det är en mkt läsvärd bok..

/dippa

Kommentarer
Postat av: amanda

vilka e de som ska åka till sthlm? ja då kan vi vara bitterf**** ihop!

PUSSS

2009-04-28 @ 16:22:52
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: amanda

det e fyra olika men de e för känslig hud också måste tydligen ha två av dem på resept. men den som finns att köpa utan recept är Propyless men den är bara mjukgörande.. inte såå bra enligt mig men sen är det en med kortison som heter Elocon och en som heter propyderm. De e mkt bättre och man blir mjuk som en bayby rumpa ;). min hud i andsiktet har aldrig vart bättre!

2009-04-29 @ 22:48:50
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja okej okej det kan mn säkert få :)nog inga problem :P

2009-04-30 @ 11:58:57
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0