fullt upp

Jag har verkligen haft fullt upp nu på sistonde.. i fredags blev de först gratta tess, sen utgång, som var väldigt lyckad :) sen upp och iväg på kalas i lund hela lördagen..och hela söndagen gick åt att jobba,
idag har jag mest varit jätte allergisk och sen har ja varit o tittat på fredde när han spelade.

nu blir de snart sängen, för de blir antagligen köpenhamn i morgon (GLAD, hoppas allt går som de ska) om de nu blir fint väder.. pallar inte gå i ösregn ju:P

är fortfarande sjukt allergisk. känns som mitt hue och ögon är större en fan och min näsa är snuvig. men men.. bara allt går som de ska i morron så kommer ja va nöjd. de är precis va ja behöver just nu. är verkligen trött på k-staden.

midsommar kommer bli bra tror jag. 70 pers i djurröd kan inte gå fel.. dock så ska de bli regn, o de gillas INTE.

läser dessutom en bra bok just nu vingklippt ängel heter den.. står många kloka ord i den. samtidigt som den är väldigt mörk och hemsk. men läser man sånna böcker inser man hur bra man själv har de."she shines in a world full of ugliness, she matters when everything is meaningless"

sen i början stod de en jätte fin text från en låt:

I hurt myself today, to see if i still feel
I focus on the pain
the only thing thats real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but i remember everything


What have i become?
my sweetest friend
everyone i know
goes away in the end

you could have it all
my empire of dirt
i will let you down
i will make you hurt

i wear this crown of shit
upon my liars chair
full of broken thoughts
i cannot repair
beneath the stain of time
the feeling dissapears
you are someone else
i am still right here

What have i become?
my sweetest friend
everyone i know
goes away in the end

you could have it all
my empire of dirt
i will let you down
i will make you hurt

if i could start again
a million miles away
i would keep myself
i would find a way

Tycker att de är en enormt fin text, och boken är en självbiografi som är skrivet på ett riktigt bra sätt, hoppas att boken får ett gott slut bara, vilket jag tror, när hon kan skriva boken så lever hon iallafall.. ska fortsätta läsa nu..

CS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0