19 maj

fan va tiden går snabbt. kan inte riktigt släppa de, snart ett år sen vi tog studenten-ångest!
ajja, man ska inte försöka tänka så mkt på ålder o tid, tror ja. för de ger en bara massa ångest o man åldras i förväg i think haha. de är bättre att se positivt på att bli äldre o på de nya dagarna som kommer, för de finns ju en massa att uppleva där ute, och än är ja inte 20 bara så :) haha

ajja, idag har jag varit ute o sprungit!!! stolt över mig själv. mest för att ja inte pallar ta mig in till friskis från vä med buss, har nämligen ingen bil när mamma o pappa är iväg.. :P haha får bli friskis i morgon kikkis jobbiga pass när mamma o pappa är hemma igen :P

dessutom va ja uppe vid lite över åtta idag för att ge djuren mat (de är vana att få tidigare) duktig känner ja mig, dock halvsomnade ja på soffan till tio, men de har jag tagit igen nu när ja va ute o sprang :P dock är de sjukt irriterande när man har allergi.. får as ont i halsen o bröstkorgen när man andas, sjukt. haha:P

ikväll är de personalmöte på kassa 14 sen kommer tedde med, o de är jag glad för, undrar lite vafasen ja ska hitta på tills dess:P

/dippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0