livet rullar på..

ja de är precis va de gör dagarna kommer o går i princip.. jobbade igår med.. dagis från 8 till 1, va helt slut hade knappt sovit något, men mamma va ute o gick o ja spraaang! kryss i taket. duktig kännde jag mig, sen åkte ja bussen till min tedde, som känndes underbart att träffa, sov mkt mkt bättre i hans närhet. som en stock rent ut sagt!
jahop idag har ja hjälpt svärmor med att städa sen fick ja låna deras bil o åka hem hit en sväng, måste städa lite här med o sådär. kanske springa? så de va ju snällt :) sen ikväll ska ja till fredde igen.. o i morgon slutar han tidigare så då blir de stan o sen träning för oss båda..
aao, inget jobb i helgen mkt mkt skönt, dock blir de konfa på lördagen, men de blir ju gött me kakor o sånt ;) haha veckan därpå är de stockholm

jag längtar så mkt nu tills vi ska flytta till lund, malmö eller köpenhamn. de känns så rätt nu tycker jag:)

nee nu ska ja dra. BTW, 25 dagar tills jag är 20, de börjar närma sig :O haha

/dippa

bjuder på en bild, från när vi va på min kusins 25års kalas i danmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0