long time ago

har inte riktigt haft tid att blogga, dessutom känns de meningslöst ändå. skulle skriva här för att få ut allt men känns inte som ja gör de ändå.
ajja beyonce o stockholm va underbart. man behöver sånna "get-aways" ibland! förrutom de har jag pendlat fram o tillbaka o varit me mitt hjärta. sen har han varit här när jag jobbade i helgen. jobbar hela nästa helg också, men helgen därpå fyller jag 20 ÅR de är fan inte okej.. egentligen. vill inte bli äldre sen:P

igår så var jag tedde sara o david på bio också.. och såg änglar o demoner, helt okej film faktiskt :)
jaha, då är man själv hemma. eller john är här men han ska åka till flickvännen snart, o mamma o pappa är i danmark tills onsdag. så här kan ja sitta ensam med djuren, tedde tränar idag till sent med.. trisst. jag har mest bara varit seg o kännt mig dålig idag. men de gick över nu efter att jag lagat lövbiff och bakad potatis, mkt gott mkt gott :) ;)

nee, de blev längre traggigt inlägg än ja ville att de skulle bli, jaja. tack för mig och mina barn(HRM) by the way...
såhär kommer mina o freddes barn se ut :

   

de va inte speciellt söta :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0