15

fan va jag har sovit gött i natt ;) behövde jag :) haha

nu sitter jag här i pyjamas, är ledig idag.. ska dock på en undersökning tio i tre, så jädra dålig tid,
fördärvar heeeela dagen.. kan typ inte göra mkt innan o typ inget efteråt heller. ska dock sätta mig på ett tåg till lund efteråt. sen blir de mys med min tedde, o sen sova igen, för har en lång jobbedag i morron.

just nu längtar jag efter min lön, har aldrig haft så bra någonsin innan, så jag vill shoppa ju:) vill ta en tripp någonstans o bara go nuts eller ngt.

nu är jag hungrig så nu bli de frulle o tv, fiiiint + idol ikväll får man inte missa!!

förresten så vill ja flytta till lund NU.

/ ditte


bjuder på en gammal goding jag, sara emmy och fritte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0