tisdag

idag har varit en mysig dag hittills. körde in till stan o mötte upp mamma, sen kom även malin, sara,jea och cilla, så kollade vi på karnevalen. tog lite bilder.. och fick ångest o ville helst av allt själv va med i tåget :P haha men iallafall, så köpte vi present till tess till hennes student vi ska på på fredag :) o sen kom även malins mamma, så då gick jag malin, sara o lotte o åt på trendie, de va mkt gott :) sen åkte ja o mamma hem, o nu snart ska ja köra till knislinge, igår va tedde så söt, fick rosor av honom på vår två års dag :) han är alltid så kär :)

nu är ja riktigt trött, men de blir bara slappa me min älskling ikväll tror ja.. o i morron evet ja inte va som händer..

men kanske blir min lilla köpenhams visit i veckan innan fredag. men annars nästa vecka, jag längtar o hoppas allt går vägen, för ja behöver seriös hjälp annars, blir knäpp i huet :P haha

/dippa

ps. min nya kamera är underbar!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0