2 dagar

tills jag är 20

och jag sket i nutrilett o allt som har med bantning o göra.. de är inte min grejj. har inte hunnit träna så mkt på sistonde heller, de är dock dåligt. åkte lite inlines me fredde häromdagen o de va faktiskt jobbigt ;P haha men jag ahr haft fullt upp med allt som har med kalaset att göra, städa, handla, baka kladdmuffins. köpa smink, o saker som är behövligt.
ajja.. idag måste jag sola.. och i morgon och i övermorron är de min födelsedag..

är jätte nyfiken på min present från fredde o mamma o pappa o0 john.. de säger att ja kommer bli mega glad.. o de hjälper inte nyfikenheten inte.. :P

nu ska ja fortsätta att dammsuga osv.. sen ikväll blir de att åka hem till min tedde. sov utan honom inatt för ja va o jobbade igår..

dessutom har ja hittat min nya dryck.. vitamin wells !!

/dippa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt god! speciellt citorn/fläder!!

2009-05-28 @ 18:31:03
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0