6 maj..

maginfluensa härjar här hemma och min mage bubblar. fan ta dig john om du smittat mig, jag spyr ner dig (bokstavligt talat) ;) haha ajja än är ja inte sjuk, men känner mig inte kry heller =/ idag har ja varit i stan, fick en fin tröjja av tedde, en röd vit randig, mkt mkt fin:)

i morgon ska ja träffa tjejerna i stan o snacka om stockholm osv :) de ska bli så himla kul o se beyonce i globen :)

iallafall så saknar ja min tedde ikväll, är alltid tomt utan honom, han gör mig alltid glad, han är min allra bästa vän, vi har verkligen kul ihop o de är sjukt viktigt!! ja älskar honom över allt annat!

shit fick sånn ångest innan, ja har sagt de innan men de tåls o säga igen: ja längtar tills ja flyttar i från denna staden.. de ska bli sjukt kul. som på valborg, då märkte man va annorlunda människor är, ingen bryr sig, man måste inte se ut som alla andra för att kunna umgås o ha kul eller så. ingen orkar liksom lägga tid på onödiga saker.. som i kristianstad här är de tvärt om, onödiga saker blir överstora och låter som världens undergång. helt sjukt egentligen?! haha ja nog om det.

nu ska ja snart sova sova sova, fast kommer bli svårt, ensam i min stora säng =(

/dippa



siesta va en upplevelse :)

Studenten, snart ett år sen SJUKT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0